Кращий вчитель України буде обраний серед десятки фіналістів
Фіналісти національної премії Global Teacher Prize Ukraine змагатимуться за звання найкращого педагога країни. Кожен охочий може проголосувати за свого фаворита до 6 жовтня. Як повідомляє РБК- Україна переможця оголосять на офіційній церемонії 7 жовтня.
Премія Global Teacher Prize Ukraine має на меті популяризувати новаторські підходи в освіті та підвищити престиж викладача. Цього року організатори премії — громадська спілка «Освіторія» — отримали майже 2000 анкет-заявок від вчителів (минулого року 632), які не тільки навчають дітей, а й змінюють світ. Найкращий вчитель України буде обраний серед десятки фіналістів.
Цього року переможець Global Teacher Prize Ukraine отримає поїздку в Дубай на Global Education and Skills Forum 2019, один рік безкоштовного навчання від «Освіторії» та 250 тис. грн. Додатково куратор премії Наталія Мосейчук оголосила власну номінацію, приз — 50 тис. грн та полиця книжок. А переможець глядацьких симпатій отримає освітню подорож від громадської спілки «Освіторія».
До експертного журі премії увійшли голова «Освіторії» Зоя Литвин, телеведуча «1+1» і куратор премії Наталія Мосейчук, ініціатор і натхненник освітнього руху EdCamp в Україні Олександр Елькін, заступник міністра освіти і науки України Павло Хобзей, переможець Global Teacher Prize Ukraine 2017 Паул Пшенічка, дитячий сімейний психолог Світлана Ройз, учасниця популярного тін-гурту Open Kids Аня Бобровська та автор проекту ROLF’S Валентин Фречка. Обирати переможця долучилась і фіналістка Всесвітнього конкурсу для вчителів Global Teacher Prize 2018 Марджорі Браун.
Олександр Лисич, учитель хімії у школі с. Чорнотичі, Сосницького району увійшов до ТОП-10 учителів країни за версією премії Global Teacher Prize Ukraine 2018.
Про це йдеться на сторінці у Facebook Global Teacher Prize Ukraine.
Олександр Лисич – учитель хімії з села Чорнотичі Чернігівської області, який вважає, що кожен учень може стати вундеркіндом.
Пан Олександ походить із учительської династії, у якій більше 10 близьких родичів були чи є освітянами. Плекаючи любов до вчителювання, він пішов до педагогічного інституту ім. М.В. Гоголя. У пошуках себе він пройшов конкурсний відбір до Чернігівського народного академічного хору і ледве не покинув найулюбленішу справу – вчителювання, але спокусі не піддався.
Проактивний учитель не тільки генерує нові креативні ідеї та ламає старі закостенілі схеми з методички, а й створив авторську технологію навчання обдарованих дітей у логіко-смисловій системі. Суть програми полягає не в отриманні поглиблених знань із предмета, а в набутті дитиною необхідних навичок роботи з отриманою інформацією, умінні її аналізувати, швидко і творчо мислити, уявляти й зосереджуватися на основному. А в поєднанні з умінням пана Олександра подавати складний матеріал простими образами та використовувати метод візуалізації (скрайбінг) – дає надзвичайний результат.
Більше 200 його учнів стали дипломантами, призерами та переможцями обласних, Всеукраїнських і Міжнародних хімічних олімпіад (срібло Артема Бойчука у Вашингтоні на 44-й Міжнародній і золото в Ташкенті на 47-й Менделєєвській олімпіаді, менделєєвська бронза Євгена Устименка в Мінську-2018), вони завжди показують високий рівень знань на ЗНО. Середній бал із хімії коливається від 180 до 196 балів. Понад 300 вихованців стали лікарями Києва, Чернігова, Харкова, Берліна, Тель-Авіва і т.д.
Його школа – це справжній конвеєр із підготовки переможців хімічних олімпіад. А завдяки його революційній методиці навчання була створена міжрайонна школа з хімії «Поліська орбіталь». Там кожен школяр може почерпнути стільки знання з хімії через методику «хвильового занурення», скільки в школі – за 5-10 уроків. Вони відкривають у дітей талант і без великих зусиль роблять їх вундеркіндами.
Невтомний учитель пишається тим, що вдалося створити «СУХО» – Сільський Університет Хімічної Освіти – місце зустрічі дітей, яким недостатньо шкільної програми, і «МОКРО» – Міжнародне Об’єднання Креативного Розвитку Обдарованості з авторською технологією навчання. Пан Олександр створив шкільну хімічну картинну галерею – навчальний матеріал у повному обсязі для пропедевтичного курсу. За ним можна вчити «нудний і незрозумілий предмет» на високому рівні без використання підручника.
Він хоче створити нову креативну школу для хіміків – осередок освіти, культури, спорту… У якійсь мірі силіконову долину з STEMом, STEAMом, STREAMом на базі табору, де будуть плінінг і бьордінг, теренкури і ленд-арт, наукові пікніки та наукові фестини, «сіверська козацька січ» і футбольні змагання, квести й фітобар, психологічний комфорт і безпека, навчання експрес-методикою і відпочинок із пізнанням свого краю, своєї Батьківщини. Тут зможуть зустрітися друзі й однодумці з різних країн: учителі, учні, студенти, викладачі.
Пан Олександ мріє активно розвивати освітній туризм, у межах якого побувати у Фінляндії, щоб розібратися досконально в їхній системі освіти, і сподівається відвідати Павлишську школу на Кіровоградщині.
Джерело: uezd.com.ua
Оцініть новину: