Меню сайту
Форма входу
Архів записів
Лічильник
Статистика

Відбувся обласний семінар учителів хімії

Днями кафедра теорії і методики професійної освіти та інноваційних технологій та навчально-методичний кабінет методики викладання природничо-математичних дисциплін, технологій та фізичної культури Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти виступили організаторами та провели в режимі онлайн з використанням застосунка Google Meet семінар, до роботи якого долучилися як слухачі курсів підвищення кваліфікації вчителів хімії, так і бажаючі вчителі з теренів Закарпатської області.

На семінарі розглянуто важливі питання організації освітнього процесу в умовах запровадження елементів STEM-освіти.

Орос В.М.,доцент кафедри теорії і методики професійної освіти та інноваційних технологій Закарпатського ІППО, кандидат фізико-математичних наук, заслужений учитель України, ознайомив учасників з можливостями використання штучного інтелекту при підготовці до STEM-уроку з хімії. Водночас наголосив, що інформація, надана моделлю ChatGPT, не завжди є ідеально коректною та вимагає перевірки достовірності.

Голомб О.М., методист навчально-методичного кабінету методики викладання природничо-математичних дисциплін, технологій та фізичної культури, учитель-методист, загострив увагу присутніх на питаннях організаціїта проведення практичних робіт та лабораторних дослідів у контексті STEM-освітніх методик. Дослідження повинно виступати першочерговою дією в опануванні предмета. У ході дослідження виникають запитання, на які слід шукати відповіді. Це забезпечує реалізацію діяльнісного підходу в освітньому процесі і легко реалізується за технологією „Перевернутий клас”. Розглянуто реальні кроки як звичайну практичну роботу перетворити в STEM-дослідження.

Сабадош О.О., учитель хімії Сокирницького закладу загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів з поглибленим вивченням французької мови Хустської міської ради Закарпатської області, заслужений учитель України, приділила увагу висвітленню питанню діяльнісного підходу у викладанні природничих дисциплін як основі STEM-підходу. Поділилася досвідом організації дослідницького шляху до здобуття хімічних знань і набуття предметних компетентностей на прикладі роботи в МАН з учнем Валентином Фречкою над проблемою виготовлення паперу з опалого листя. Ця робота отримала „Золото” на міжнародному конкурсі в Кенії. А вчителька відзначена найвищою професійною нагородою.

На завершення учасники прийшли до спільної думки, що STEM-освітні методики є прогресивними, дієвими та результативними і заслуговують на інтенсивне впровадження в сучасний освітній процес з природничих дисциплін, зокрема з хімії.

Джерело: zakinppo.org.ua

Оцініть новину:


Назвіться, будь ласка
Ваш коментар

Ваш коментар буде першим