Найбільше від дистанційного навчання страждають хімія та фізика
Як пандемія вплинула на освіту? Що і хто найбільше потребує уваги? Які рішення працюють, а які ні? Говорили з операційною директоркою громадської організації «Освіторія» Анною Сидорук. Анна Сидорук: Результат дослідження у Нідерландах показав, що чим старша дитина, тим менше проблем з дистанційним навчанням. Чим дитина молодша, тим менш ефективне дистанційне навчання. Об’єктивно дистанційка підходить далеко не усім, не покриває емоційну чи соціальну складову. Діти сумують одне за одним, їм важливо вміти співпрацювати, комунікувати, креативити разом. Дистанційно це дуже складно. Пандемія стала дуже потужним викликом, який показав нові можливості. Я не можу сказати, що все точно рухається у напрямку повної диджиталізації й за онлайн-освітою майбутнє, але точно будуть застосовуватись змішані формати. Найбільше від пандемії страждають предмети, які неможливо перенести на дистанційку. Наприклад, досліди з хімії чи фізики можна провести лише в лабораторії. Такі предмети дуже складно перенести в онлайн, важлива практична складова. Дуже складне і малоефективне перенесення навчання в онлайн для дітей у молодшій школі. З 1 по 4 клас максимально важлива присутність в класі вчителя і робота у групах. Для старших учнів дистанційний формат може бути досить ефективним.Джерело: hromadske.radio Оцініть новину:
Ваш коментар буде першим